Des-todo

Desafogando Destrozando Desquitando Des-todo

Mi foto
Nombre:
Lugar: Santiago de Compostela, Galiza, Spain

Nun papel di que son xornalista. Creo que máis ben son contadora de historias. Será porque son teatreira de corazón. Collo un oco na rede para contar historias, miñas e de outros. Túas. Para que sexan nosas. Se queres falar comigo, atendo en elimaral@gmail.com

viernes, septiembre 09, 2005

Menuda noite


Versión A: esta noite estaba abrindo un paquete que alguén me enviara. Era un paquete castaño, destes que teñen unha tira que ao separala se abre o sobre inmediatamente, que xa vai rasgado. Estaba eu abrindo o sobre e de repente sáltame un rato á cara. Berro, como un posesa, e intento apartarmo da cara e son incapaz, así que me tiro ao chan e escapo correndo ata a habitación de miña nai, cunhas palpitacións brutais, sentindo o noxo dun rato na cara.

Versión B: son as 5 da mañá. Eli durme pracenteiramente abrazada ao seu boneco co que durme, a mascota da Eurocopa 2004, Kinas, que vedes na foto, aínda que eu apodeino Martiño. É máis do país. Pois Eli, soba como dios, cando Martinho tócalle a cara coa man, e aínda en soños berro como nas pelis, e apártolla, e volve a caer sobre a miña cara, así 3 veces, ata que me tiro da cama, antes agarrando a Martiño para salvalo daquel rato noxento e me meto na de miña nai, porque había un rato na miña cama.

Esta foi a miña noite, berrei como nunca berrara. Que acojone pillou miña nai, sen embargo podíanme matar, que meu pai nin espertou. É que durmo tan profundamente, que nin me entero do que é realidade e do que son soños... Pero que mal o pasei.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Buceas por la red y encuentras el desdoblamiento cybernético de alguien. Intersante.

10:06 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home